Termékek Menü

#csakahonved ’JóTanács’ #2

Az edzés előtti bemelegítést szerencsére egyre több hétköznapi bajnok (Ti!) alkalmazza, elkerülve így a sérüléseket. Fontos azonban, hogy fokozatosan a levezetéshez is megteremtsd a saját rutinjaidat. Kezdetben tölts el csak két percet a lenti gyakorlatokkal, mely időt nyugodtan vegyél el edzésidődből, ha nem tudsz tovább maradni! Tedd próbára magad és fokozatosan emeld hetek, fél év alatt az időtartamot 10 percre a hatékony levezetéssel:

 

 

- Lassuló intenzitással fejezd be az edzést, hogy keringésed a szíved túlzott terhelése nélkül álljon vissza egyensúlyi állapotba! Ez az izmok leállása miatti vérpangás elkerülése és a tejsav kiürítése miatt fontos.

- Továbbra is saját magadra koncentrálva nyújtsd le az izmaidat melyeket megdolgoztál, biztosítva így azok mozgástartományát!

- Lazíts el mentálisan is relaxációval, vagy csak tanulj meg egy-két légzéstechnikát! 

- Pótold ésszerűen az elveszített folyadékot és tápanyagot! 

- Dicsérd és jutalmazd meg magad, hogy ma is tettél egy lépést egészségedért, céljaidért!  

 

Ezen a héten is remek edzéseket kívánunk mindenkinek! 

 

Tetszett a tanács? Írd meg sportolással kapcsolatos kérdésed és válaszolunk rá, sőt lehet másokkal is megosztjuk jövő hétfőn!

 

#csakaHonved #sportoljrendszeresen #sportoljokosan
Tartalomhoz tartozó címkék: FRISS HÍREK UTÁNPÓTLÁS HÍREK